Proszę o bardziej wyczerpującą odpowiedź
Ja to sobie tłumaczyłam tak:
-strzałka sygnalizatora kierunkowego S-3 jest "w światełku"-to jadę tak jak ona nakazuje.Jak jest jedna w lewo,to tylko mogę skręcić w lewo.jak są dwie (w lewo i dolna),to mogę skręcić i zawrócić,ale co ważne jest to tor jazdy bezkolizyjnej!!
-strzałka "warunkowa" syg.S-2 jest poza -"obok światełka" :.... i uwaga! mogę jechać tylko wtedy,gdy droga wolna!! tor jazdy kolizyjnej!!
Przypatrz się dobrze tym sygnalizatorom.... :wink: :wink:
http://www.roadking.riders.pl/prawo/znaki_sygnaly.htmhttp://www.aydam.org/staryserwis/znaki_swietlne.htmbrakuje tu jeszcze S-3 do zawracania,ale ktoś tu się pofatygował i go narysował sam :
http://www.prawojazdy.com.pl/forum/view ... tart=0,ale chodzi o samą umiejętność odczytania znaków,to powinno rozwiązać problem dalszego rozumowania....,
Naprawdę warto,bo zdecydowanie poprawi to komfort poruszania się po skrzyżowaniach..... :spoko: ...mam nadzieję,że o to chodziło :wink:
Najlepiej pojedź sobie kiedyś z kimś (rodzicem/instruktorem) na miasto (ewentualnie przejedź się autobusem) i przyuważ jaka jest różnica "na żywo"
Dobra rada,osobiście też z tego korzystałam kiedy "książkowe porady "były dla mnie niezrozumiałe.Naszczęście mój instruktor ten problem rozumiał i był otwarty,na porady "na żywo"....a i znajomi też okazali się okey,robiąc ze mną wycieczki po mieście.... :D
Wszystko jest trudne,dopóki nie stanie się proste..
-----------
Kat. B-marzec 2007