pierwsza jazda starym lub duzym samochodem jakie wrazenia?

Wszystko co nie mieści się w powyższych kategoriach.

Moderatorzy: ella, klebek

Postprzez luklic » niedziela 14 grudnia 2008, 17:24

Wiecie co, to nie jest temat - kłótnie i sprzeczki .. na celu ma coś innego, zgłaszam to do moderatorów.
Avatar użytkownika
luklic
 
Posty: 182
Dołączył(a): czwartek 17 lipca 2008, 00:54

Postprzez fuanna_kaze » niedziela 14 grudnia 2008, 17:26

Nie znasz odpowiedzi na moje pytanie i się złościsz. No to ci powiem. Odpowiedź jest - NIE.
No dobra, to wam napiszę, a co. Trochę się interesuję stroną techniczną budowy pojazdów. Tą bardziej praktyczną, niż jak większość z was internetową :). Czasem przebywam w warsztacie u znajomego. Takie jałowe rozmowy, które wywołujecie, nie obchodzą mechaników! U nich nie jest ważne czy coś nazywają tak jak w waszych książkach czy po swojemu. Teoria to tylko teoria, możecie jej czytać dowoli. A w praktyce pewnie nawet nie umiecie zdjąć kołą w samochodzie.

Żeby nie być gołosłowną napiszę, że ostatni pomagałam chłpakowi przy przekładaniu angielskiego freelandera na LHD. Jeśli ktoś coś takiego zamierza robić, służę pomocą i radą. Jeśli ktoś to robił, i chce mnie sprawdzić to też może pytać.
rozpoczęcie kursu: 04.08.08
egzamin teoria/praktyka: 27.11.08
odebrane prawko: 12.12.08
fuanna_kaze
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek 27 listopada 2008, 14:52

Postprzez fuanna_kaze » niedziela 14 grudnia 2008, 17:36

do slayer17, jak masz ciężki zimny rozruch, to wyczyść dolną część przepustnicy (na 100% jest brudna) i najlepiej ściągnij kanały dolotowe (pomiędzy gaźnikiem a przepusnicą) i też je wyczyść, będziesz potrzebował nowych uszczelek. Będziesz miał tam na nich taki czarny osad z kurzu, nagaru i brudu z naszej polskiej bęzyny.Ściągnij wszystkie przewody pneumatyczne i sprawdź czy nie są pozatykane. Mam oczywiście na myśli przewody pneumatyczne przy gaźniku, te które działają na podciśnienie pobierane z kanału dolotowego. Uściślam bo zaraz jakiś specjalista coś mi zarzuci.Sprawdź czy pompka paliwa podaje odpowiednie ciśnienie z baku, sprawdź czy filtry powietrza i paliwa nie są pozapychane. Sprawdź czy nie masz za dużej przerwy na świecach, to też czasem jest powodem trudnego rozruchu. Wreszcie sprawdź cewki i dysze w gaźniku, czy nie są poprzytykane, lub czy się nie rozkalibrowały. To powinno pomóc. Ogólnie, auta gaźnikowe nie powinny mieć problemu z zimnym rozruchem. A auta gaźnikowe nie mają wtryskiwaczy, więc nie wiem co cię tak rozweseliło.
rozpoczęcie kursu: 04.08.08
egzamin teoria/praktyka: 27.11.08
odebrane prawko: 12.12.08
fuanna_kaze
 
Posty: 16
Dołączył(a): czwartek 27 listopada 2008, 14:52

Postprzez MALINA77 » niedziela 14 grudnia 2008, 18:11

luklic napisał(a):Wiecie co, to nie jest temat - kłótnie i sprzeczki .. na celu ma coś innego, zgłaszam to do moderatorów.
Popieram , i w dodatku istnieje takie coś jak edytuj posty!
z całkiem fajnego wątku zrobił się bałagan i wytykanie sobie różnych błedów, :?
21.08.08 g.13:30 WORD-egz.teoria (+)
28.10.08 g.11:00 WORD-egz.placyk (+), miasto(+)
Obrazek
Avatar użytkownika
MALINA77
 
Posty: 153
Dołączył(a): poniedziałek 06 października 2008, 15:06
Lokalizacja: GLIWICE

Poprzednia strona

Powrót do Luźna gadka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości