- zdarzyło się to właśnie raz.Beatka_jelenia napisał(a):Przy dojeżdżaniu na skrzyżowanie z czerwonym świetle jechałam na Jałowym Biegu. Przez całą jazde nie było do czego się przyczepić tylko do tej opisanej sytuacji.
przez cman » wtorek 27 stycznia 2009, 16:47
- zdarzyło się to właśnie raz.Beatka_jelenia napisał(a):Przy dojeżdżaniu na skrzyżowanie z czerwonym świetle jechałam na Jałowym Biegu. Przez całą jazde nie było do czego się przyczepić tylko do tej opisanej sytuacji.
przez martuuus » środa 28 stycznia 2009, 20:27
przez kostek45 » środa 28 stycznia 2009, 20:31
przez adriano87 » niedziela 01 lutego 2009, 22:48
przez adalberthus » niedziela 01 lutego 2009, 23:20
przez adriano87 » niedziela 01 lutego 2009, 23:47
adalberthus napisał(a):Dojazd na luzie jest nie prawidłowy, nieekonomiczny i nieekologiczny.
Należy hamować silnikiem, a w ostatniej fazie hamowania włączyć sprzęgło.
przez adalberthus » niedziela 01 lutego 2009, 23:53
przez ale-fajnie » niedziela 01 lutego 2009, 23:55
przez adriano87 » niedziela 01 lutego 2009, 23:56
adalberthus napisał(a):Bo w tym czasie może zapalić się zielone, koła w ruchu i zamiast zatrzymać, puszczasz sprzęgł, dodajesz gazu i.......j e d z i e s z.
Poza tym, jeśli chodzi o hamowanie silnikiem - jak chcesz hamować silnikiem jadąc na luzie? ;D Użycie hamulca awaryjnego jest nieekonomiczne
przez adalberthus » niedziela 01 lutego 2009, 23:58
przez adriano87 » poniedziałek 02 lutego 2009, 00:01
adalberthus napisał(a):A tak w ogóle, jak jesteś taki specjalista od sprzęgła i jego oszczędzania, to czy potrafisz jeździć bez użycia sprzęgła? podczas zmiany biegów?
Ja tak jeżdżę od wielu lat. Oszczędzam więc sprzęgło przez więcej czasu niż sam dojazd do świateł. I dlatego hamuję silnikiem.
przez ale-fajnie » poniedziałek 02 lutego 2009, 00:02
przez adalberthus » poniedziałek 02 lutego 2009, 00:05
przez adriano87 » poniedziałek 02 lutego 2009, 00:10
A tak w ogóle jako kierowca PORD powinieneś znać DOKŁADNIE.