przez cman » sobota 01 sierpnia 2009, 22:29
przez Weendus » sobota 01 sierpnia 2009, 22:34
przez cman » sobota 01 sierpnia 2009, 22:51
przez Pinhead » niedziela 02 sierpnia 2009, 14:42
przez cman » niedziela 02 sierpnia 2009, 14:54
Pinhead napisał(a):Im niżej od obrotów mocy maksymalnej tym mniej mocy generuje nasz silnik = wolniej przyspieszamy.
przez Pinhead » niedziela 02 sierpnia 2009, 15:09
cman napisał(a):No, nie do końca. Większa moc nie powoduje tego, że auto zaczyna bardziej przyspieszać.
oc to jest wielkość fizyczna, która określa pracę wykonaną w jednostce czasu.
Ale siła jaką dysponuje silnik/koła pozostanie nadal ta sama albo zbliżona, wynikająca z wartości momentu obrotowego.
przez cman » niedziela 02 sierpnia 2009, 19:02
przez zaglebiak » wtorek 18 sierpnia 2009, 00:07
przez poriot » wtorek 18 sierpnia 2009, 07:49
przez tristan » wtorek 18 sierpnia 2009, 09:25
poriot napisał(a):Tak więc, jeśli jedziemy po drodze wielopasmowej nie musimy się wlec na prawym pasie jeśli na lewym czy środkowym coś też jedzie. Uprzedzając odpowiedzi niektórych, Konwencja jako umowa międzynarodowa jest ważniejsza niż prawodastwo krajowe ( w tym przypadku Prawo o ruchu drogowym).
przez Mini-Mini » wtorek 18 sierpnia 2009, 10:16
tristan napisał(a):Gdyby była ważniejsza, to by w ogóle PoRD nie istaniało
przez zaglebiak » czwartek 20 sierpnia 2009, 21:04
przez cman » czwartek 20 sierpnia 2009, 22:04
przez zaglebiak » czwartek 03 września 2009, 20:32
przez scorpio44 » piątek 04 września 2009, 13:59