qwer0 napisał:
A gdy tylko sie nagrzeje, to wtedy swoje robi termostat i z buta obniza temperature cieczy o "2 kreski".
Shocked
A co w tym takiego szokujacego?
Przeciez wskaznik pokazuje temperature cieczy chlodzacej, a nie temperature silnika. Silnika z buta tak latwo nie ochlodzisz, a plyn owszem.
Gdy przepuscisz ponad 10l nagrzanego plynu przez chlodnice przy temperaturze na zewnatrz -10*C przy pedzie powietrza odpowiadajacym predkosci ok. 80km/h to dosyc szybko obnizy sie jego temperatura. A poza tym, to tylko "kreski", cholera go wie o ile plyn sie ochladza, rownie dobrze mozna napisac, ze ochlodzil sie o "2 ziemniaki" - mowi Ci to cos? :wink:
Termostat sprawny. Sytuacja wyglada calkiem inaczej, gdy temperatura na zewnatrz jest wyzsza niz ok. -4*C, wtedy nawet podczas jazdy silnik w miare szybko sie nagrzewa.
Ponizej -4*C niestety wielkie (fabryczne) dziury w zderzaku robia swoje i nie daja sie silniczkowi szybko nagrzac.
skończyło się grzaniem silnika na postoju
A to calkiem inny temat, to znaczy, ze termostat sie nie otwiera, wiec silnik powinien sie nagrzewac normalnie.
Ty może lepiej też sprawdź swój termostat, bo to jest raczej typowy objaw jego uszkodzenia.
To jest normalny objaw, gdy temperatura w Lublinie o 7:00 wynosi -17*C, zderzak to sito, a ja pokonuje wtedy niewielki dystans :P
To jest blok tekstu, który może być dodawany do Twoich postów. Ma limit 255 znaków