__NEO__ napisał(a):A co powiecie o pedale gazu po stronie instruktora?
Czasem mógłby być przydatny, ale jeździłem takim yarisem z kompletem pedałów i tam już w ogóle nie ma gdzie nóg położyć - dla mnie ciasno.
przez bruno666 » piątek 13 czerwca 2008, 11:05
__NEO__ napisał(a):A co powiecie o pedale gazu po stronie instruktora?
przez Kasia » poniedziałek 16 czerwca 2008, 06:27
przez sjakubowski » środa 28 kwietnia 2010, 14:06
przez Borys_q » środa 28 kwietnia 2010, 17:14
przez sjakubowski » środa 28 kwietnia 2010, 19:58
Dzięki. Odgrzebałem, gdyż:Borys_q napisał(a):Chociaż nie mam pojęcia po co odgrzebywałeś temat z 2008 roku, pewnie jakiś mod się zaraz uczepi :)
przez Borys_q » środa 28 kwietnia 2010, 20:06
przez oskbelfer » niedziela 02 maja 2010, 15:59
przez Pajejek » niedziela 02 maja 2010, 17:54
To zadaje sobie pytanie: a co gdyby to była linka hamulca? Wtedy chyba j.w. :wink:oskbelfer napisał(a):Linki - zerwałem tylko raz linkę na pedale sprzęgła.
przez oskbelfer » poniedziałek 03 maja 2010, 11:47
przez ks-rider » poniedziałek 03 maja 2010, 13:09
sjakubowski napisał(a):Z tego co wyczytałem, to pedały na linki to:
zaleta: pedały "instruktora" nie chodzą, gdy kursant wciska swoje,
wada: brak możliwości odbicia hamulca,
wada: większa możliwość zerwania linki.
sjakubowski napisał(a):Pedały na sztywno - spaw:
zaleta: spaw nie puści (przynajmniej nie tak łatwo jak pękniecie linka),
zaleta: możliwość odbicia hamulca (chociaż to podobno prawie niemożliwe)
wada: pedały chodzą gdy kursant wciska swoje.
przez oskbelfer » poniedziałek 03 maja 2010, 13:52
przez ks-rider » poniedziałek 03 maja 2010, 15:29
oskbelfer napisał(a):Pytanie po co demontować pedaly na linki skoro nieprzeszkadzają :)
przez oskbelfer » poniedziałek 03 maja 2010, 18:51
przez adalberthus » poniedziałek 03 maja 2010, 19:45
przez x098 » wtorek 04 maja 2010, 06:07