mozna przekraczać linie ciągłą na egz?

W tym miejscu zamieszczamy posty związane z egzaminami

Moderatorzy: ella, klebek

mozna przekraczać linie ciągłą na egz?

Postprzez jan2294 » poniedziałek 19 lipca 2010, 11:33

czy moge przekraczać linie ciągłą, podwójną ciągłą? na egzaminie kat C?
przeciez np przy skręcie 90S niemożliwe jest skręcenie bez wjechania na przeciwny pas ruchu
jan2294
 
Posty: 118
Dołączył(a): niedziela 18 lipca 2010, 11:21

Postprzez Borys_q » poniedziałek 19 lipca 2010, 12:35

czy moge przekraczać linie ciągłą, podwójną ciągłą?


Nie i nie ważne czy to C C+E D czy D+E, Gwarantuje że w 80% miejśc gdzie uważasz że sie nie da to sie da.
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez gagatek » poniedziałek 19 lipca 2010, 13:13

Gdzieś słyszałem, że przekroczenie linii podwójnej ciągłej powoduje przerwanie egzaminu. Ale może to plotki tylko...
Avatar użytkownika
gagatek
 
Posty: 264
Dołączył(a): środa 14 lipca 2010, 12:02

Postprzez jan2294 » poniedziałek 19 lipca 2010, 14:03

no ale jak ma skręcic po kątem prostym ciężarówka nie przejezdzajac na sąsiedni pas? to przejedzie po chodniku
jan2294
 
Posty: 118
Dołączył(a): niedziela 18 lipca 2010, 11:21

Postprzez gagatek » poniedziałek 19 lipca 2010, 14:04

To było ironiczne zdanie. Nie można przekraczać linii podwójnej ciągłej.
Avatar użytkownika
gagatek
 
Posty: 264
Dołączył(a): środa 14 lipca 2010, 12:02

Postprzez karol199 » poniedziałek 19 lipca 2010, 15:10

Borys_q napisał(a):
czy moge przekraczać linie ciągłą, podwójną ciągłą?


Nie i nie ważne czy to C C+E D czy D+E, Gwarantuje że w 80% miejśc gdzie uważasz że sie nie da to sie da.



Co najwyżej 50% :wink:


W co drugą drogę nie wjedziesz bez zabrannia większego łuku, wjeżdżając na przeciwny pas, chyba że nie masz co z pieniędzmi robić i zafundowanie nowego ogrodzenia nie stanowi dla Ciebie problemu :lol:
karol199
 
Posty: 142
Dołączył(a): poniedziałek 31 sierpnia 2009, 15:09

Postprzez jan2294 » poniedziałek 19 lipca 2010, 15:13

no to co mówicie ze nie wolno przekraczać podwójnej ciągłej
jan2294
 
Posty: 118
Dołączył(a): niedziela 18 lipca 2010, 11:21

Postprzez Borys_q » poniedziałek 19 lipca 2010, 15:21

To ja proponuje tak przejedź na egzaminie podwójną ciągłą a potem opiszesz jak to się skończyło :)
Szybka jazda nie wymaga odpowiednich umiejętności. Trzeba jedynie wiedzieć który pedał odpowiada za jej zwiększanie.
Borys_q
 
Posty: 3480
Dołączył(a): sobota 22 marca 2008, 16:36
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez jan2294 » poniedziałek 19 lipca 2010, 16:32

Borys_q napisał(a):To ja proponuje tak przejedź na egzaminie podwójną ciągłą a potem opiszesz jak to się skończyło :)

no ale pytam sie jak mam ciężarówką skręcic w ulicę pod katem prostym 90 stopni jak jest ona wąska instuktor mnie uczy ze nalezy przepuścic auta z przeciwka i wjechać na sąsiedny pas i szeroko objechać zeby po chodniku tył nie zajechał
jan2294
 
Posty: 118
Dołączył(a): niedziela 18 lipca 2010, 11:21

Postprzez disaster » poniedziałek 19 lipca 2010, 21:36

Borys_q napisał(a):
czy moge przekraczać linie ciągłą, podwójną ciągłą?


Nie i nie ważne czy to C C+E D czy D+E, Gwarantuje że w 80% miejśc gdzie uważasz że sie nie da to sie da.


Czyli rozumiem, że jeśli na egzaminie na pasie ruchu zdechnie TIR, to trze grzecznie czekać aż TIRa naprawią lub usuną, byleby ciągłej nie przekraczać?
Ty masz rację, a ja mam karabin.
Avatar użytkownika
disaster
 
Posty: 937
Dołączył(a): wtorek 17 października 2006, 16:41

Postprzez jan2294 » wtorek 20 lipca 2010, 10:09

przeciez ciężarówka ma 2,5m szerokości i 8m długości i jak ma skręcic ostro i nie przekroczyć ciągłej?
jan2294
 
Posty: 118
Dołączył(a): niedziela 18 lipca 2010, 11:21

Postprzez mk61 » wtorek 20 lipca 2010, 15:46

Borys_q napisał(a):To ja proponuje tak przejedź na egzaminie podwójną ciągłą a potem opiszesz jak to się skończyło :)

Ja opiszę. Egzamin zdany przy pierwszym podejściu, a zdarzyło się najechać na ciągłą, kiedy było ciasno.

Jednakże...
Borys_q napisał(a):Gwarantuje że w 80% miejśc gdzie uważasz że sie nie da to sie da.

To prawda. Tutaj, jak przy każdej innej kategorii. Dla niektórych to pierwszy kontakt z pojazdem i większość manewrów "się nie da". Wystarczy tylko zdolność prawidłowej oceny sytuacji i wyczucia gabarytów i wtedy "się nie da" tylko, kiedy naprawdę się nie da.
Pozdrawiam. Marcin.
All Rights Reserved. Ÿ
Nobody is perfect. I am nobody.
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
Avatar użytkownika
mk61
 
Posty: 2850
Dołączył(a): środa 09 kwietnia 2008, 14:09
Lokalizacja: Gdziekolwiek

Postprzez jan2294 » wtorek 20 lipca 2010, 16:55

no tak ale na wąskich uliczkach skręcając 90st to sie naprawde nieda i trzeba wyjechac szeroko po przeciwnym pasie
jan2294
 
Posty: 118
Dołączył(a): niedziela 18 lipca 2010, 11:21

Postprzez GoldenEyes » środa 21 lipca 2010, 18:13

przy takiej sytuacji jak opisujesz można najeżdzać na ciągłą linie. Zdawałem na C, pozniej na C+E i wiele razy byłem zmuszony najechac na ciągłą, na 2 skrzyżowaniach przy skrecie w prawo musiałem nawet najpierw zatrzymac sie, przepuscic tych z przeciwka, pozniej zjechac na przeciwlegly pas ruchu aby wyrobic się w zakret i dopiero skrecac. Co do liń ciągłych, też nurtowało mnie to samo pytanie. Na kursie pytałem instruktora czy można tak po tych liniach jeżdzic, odpowiedział: a jak masz wykrecić?, te drogi nie są przygotowane pod takie zestawy". Wiec ja jako, że byłem w twojej sytuacji mowie ci, że wolno, oczywisćie tam gdzie dasz rade nie najechac staraj się nie najezdzac a tam gdzie inaczej sie nie da to już sam wiesz - jak się czegos nie da tak to trzeba inaczej. Jedz tak jak nauczył cie instruktor, on już z doswiadczenia na pewno wie jak patrza na to egzaminatorzy, gdzie można najeżdzac a gdzie nie (gdzie sie da a gdzie nie). Bardziej trzeba uważać żeby nie najeżdzać tylnym kołem na krawężnik bo za to cię wcześniej uleja niż jak najedziesz linie ale dobrze wejdziesz w zakret i nie spowodujesz zagrożen w ruchu. Wiekszosc tu piszacych może nigdy nie jechała ciężarówką i nie ma pojęcia o technice jazdy tymi samochodami. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony środa 21 lipca 2010, 18:27 przez GoldenEyes, łącznie zmieniany 1 raz
GoldenEyes
 
Posty: 8
Dołączył(a): niedziela 30 listopada 2008, 12:05

Postprzez jan2294 » środa 21 lipca 2010, 18:25

no i o to mi chodzilo
odrazu mówiłem ze nie mozna skręcic pod kątem 90st ciężarówką bez przyczepy bez najezdzania na przeciwny pas ruchu jak droga jest wąska
przeciez ciężarówka ma 2,5m szerokosci czyli tyle ile pas drogowy i jak tu skręcic
a wy piszecie ze sie na 100 procent da :shock:
jan2294
 
Posty: 118
Dołączył(a): niedziela 18 lipca 2010, 11:21

Następna strona

Powrót do Egzamin na prawo jazdy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości
cron