przez szofer80 » niedziela 23 stycznia 2011, 12:49
przez mk61 » niedziela 23 stycznia 2011, 14:01
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szofer80 » niedziela 23 stycznia 2011, 14:07
przez qwer0 » niedziela 23 stycznia 2011, 14:18
przez szofer80 » niedziela 23 stycznia 2011, 14:30
przez mk61 » niedziela 23 stycznia 2011, 15:12
szofer80 napisał(a):Powinno tak być
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szofer80 » niedziela 23 stycznia 2011, 15:39
przez mk61 » niedziela 23 stycznia 2011, 16:28
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez szofer80 » niedziela 23 stycznia 2011, 16:33
przez cman » niedziela 23 stycznia 2011, 17:53
szofer80 napisał(a):Powoływanie się przezemnie na samą kat B i ciągnięcie na nią przyczepek jest tylko argumentem pomocniczym, bez względu na to kierowca BE powinien mieć kat C1 bo chcąc nie chcąc kierowca kat B robiąc sobie E wchodzi w przedział wagowy C1
szofer80 napisał(a):Ile mamy dziś kategorii prawa jazdy? 15,16? czy może więcej?
szofer80 napisał(a):a ile było w 98 roku jak ja robiłem prawko? 5,6?
przez szofer80 » niedziela 23 stycznia 2011, 19:08
przez cman » niedziela 23 stycznia 2011, 19:35
szofer80 napisał(a):1. motocykle to nie rozumiem
szofer80 napisał(a):2.Daję za przykład kat B w której nie wozi się ludzi na przyczepce ciężkiej,dlaczego ktoś komu obligatoryjnie przyznanoby C1 musiałby mieć D1 dla sprawiedliwości?
szofer80 napisał(a):5.Wymagane inne dokumenty i badania oprócz prawka?- jak trzeba zrobić to trzeba
szofer80 napisał(a):6.Ile miałem w dokumencie kategorii? 5 albo 6 niepamiętam czy uwzględniona była kat T,przyjmijmy że 6 ,jesli były inne kat prawa jazdy to nie pamiętam aby był wtedy wydawany był inny dokument PJ uwzględniający te kategorie. Jeśli takowe były to dlaczego w dokumencie miałem tylko A,B,C,D,E,T ? A po zmianie dokumentu na nowy wzór w 2004r już były uwzględnione
przez szofer80 » niedziela 23 stycznia 2011, 19:40
przez Borys_q » niedziela 23 stycznia 2011, 19:44
Obsługa, eksploatacja i przede wszystkim jazda typową ciężarówką różni się jednak nieco od jazdy samochodem do 3,5 t. Chociażby typowa szerokość: 2 m, a 2,5 m - to jest jednak różnica. Nie wspominając o zupełnie innej randze badań i wymogów zdrowotnych.
przez ks-rider » niedziela 23 stycznia 2011, 20:04
szofer80 napisał(a):kierowca kat B otrzymuje obligatoryjnie możliwość ciągnięcia przyczepki ciężkiej
szofer80 napisał(a):choć nigdy nie ukończył kursu na przyczepkę a w przypadku BE
szofer80 napisał(a): Jeśli by było tak jak mówię to kat C1 by "ożyła" bo jak narazie to nikt jej nie chce robić a szkoły nauki jazdy nawet nie oferują takiego kursu.
szofer80 napisał(a):Moje argumenty muszą aż "uwierać"
szofer80 napisał(a):Trudno się nie zgodzić z moimi argumentami, ale jeśli rozmówca od początku mówi nie bo nie to poczekam moze ktos inny się wypowie i będzie bardziej wyrozumiały i obiektywny,