Ad1.Skrzynie dwuzakresowe w ciężarówce C1 do 7,5T ? I połówki biegów? Zaraz padne
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
I co hamulec górski i pneumatyczny układ hamulcowy to jest taka filozofia wyższego rzędu żeby egzaminować się z tego?
A jak ktoś prowadzi przyczepkę na B to ktoś go uczył jak się podpina przyczepkę, jaki jest promień skrętu z przyczepką itp? A mimo to jednak można jeździć bez takiej wiedzy....
Podałem przykład Nissan Atleon, występujący z ładownością 1 tona, ale równie dobrze można kupić ten sam model z ładownością 4 tony,mieści się wtedy w C1 ,ten z większą ładownością ma tylko silnik 6,0L a ten z ładownością 1t ma silnik 3,0L a samochody identyczne, poza tym ktoś kto ma BE może jechać tym słabszym Atleonem ale z masą praktycznie taką samą jak w C1,pytam się jak to będzie jechać? (130koni,masa 7 ton).Przeczy to też tezie o jakichś istotnych różnicach w budowie dostawczaków B i ciężarówek C1.
Do ks-rider
Ad1. przyczepka ciężka do jakiej wagi? Zestaw do 3,5t,pojazd ciągnący cięższy od ciągnionego np zestaw 2,0t+1,5t, no i co w związku z tym?
Ad2.Tak czy siak wiedzę trzeba zweryfikować na egzaminie.Trochę czepianie się słówek w materii powszechnie znanej.
Ad3.A po co mam podawać maksymalne wymiary przyczepki lekkiej? Wyobraźmy sobie że ciągnę przyczepkę lekką 1x1m z dwoma kowadłami po 250kg każde a masa przyczepki to 249kg. I co w związku z tym?
Ad4.Tak założyłem równiez i tamten wątek i co w związku z tym? Żyjemy chyba w kraju wolności słowa? Proponowałbym skupić się na temacie i argumentach a nie wysnuwać za tako idących wniosków jakobym miał zakładać wątki o łodziach,czołgach,helikopterach,pancernikach i innych statkach powietrznych,nawodnych,lewitujących itp bo na mnie to wrażenia nie robi. Na razie nikt nie przedstawił mi jakiegoś mocnego argumentu przeciw.