przez BOLEKlodz » sobota 05 lutego 2011, 19:50
przez michooo » sobota 05 lutego 2011, 20:12
przez Razor1990 » sobota 05 lutego 2011, 21:49
przez bruno666 » niedziela 06 lutego 2011, 18:31
Razor1990 napisał(a):Wiem, że to jeszcze nie ten etap, ale później nauczysz się cofać z gazem, a prędkość dostosujesz hamulcem
przez Razor1990 » niedziela 06 lutego 2011, 18:38
przez BOLEKlodz » niedziela 06 lutego 2011, 19:34
Razor1990 napisał(a):Wiem, że to jeszcze nie ten etap, ale później nauczysz się cofać z gazem, a prędkość dostosujesz hamulcem
przez Razor1990 » niedziela 06 lutego 2011, 19:41
przez BOLEKlodz » niedziela 06 lutego 2011, 20:04
przez dma3 » niedziela 06 lutego 2011, 20:31
I po prostej i parkując - nie używam nigdy samego półsprzęgła
przez Razor1990 » niedziela 06 lutego 2011, 20:36
przez BOLEKlodz » niedziela 06 lutego 2011, 21:51
Razor1990 napisał(a):Co to jest mała prędkość? Wolę cofać i jechać w przód z gazem - bez ryzyka, że mi zgaśnie bo noga się obsunie na sprzęgle
przez Razor1990 » niedziela 06 lutego 2011, 22:26
przez Tomek Kulik » piątek 11 lutego 2011, 00:53
A ja mam tak w swoim aucie jakim jest FIAT Qubo - bez podniesienia obrotów powyżej 1000, nie ma szans na łagodne i płynne ruszenie, choćby dla pokonania kilkudziesięciu centymetrów na kostce brukowej pokrywającej parking. Po prostu ten silnik nie dysponuje przy obrotach biegu jałowego momentem pozwalającym na przeturlanie auta.dma3 napisał(a):I po prostej i parkując - nie używam nigdy samego półsprzęgła
bardzo niedobrze. Przy małych prędkościach meczysz silnik niepotrzebnie.
przez BOLEKlodz » niedziela 13 lutego 2011, 20:15
przez bruno666 » niedziela 13 lutego 2011, 20:31
BOLEKlodz napisał(a):Ja też ruszam z gazem, nawet na wstecznym, ale chodzi mi wyłącznie o jazdę do tyłu już po ruszeniu.