przez szerszon » czwartek 29 września 2011, 07:38
przez lith » czwartek 29 września 2011, 08:57
przez GreenEvil » czwartek 29 września 2011, 09:21
przez lith » czwartek 29 września 2011, 09:44
przez GreenEvil » czwartek 29 września 2011, 10:00
przez lith » czwartek 29 września 2011, 10:12
przez GreenEvil » czwartek 29 września 2011, 10:58
przez szymon1977 » czwartek 29 września 2011, 11:30
przez GreenEvil » czwartek 29 września 2011, 11:56
przez cman » czwartek 29 września 2011, 12:39
przez lechB » czwartek 29 września 2011, 19:56
przez cman » czwartek 29 września 2011, 20:12
lechB napisał(a):Tak. Dobrze rozumiesz.
przez szymon1977 » piątek 30 września 2011, 01:36
Nie. Mylisz sie. Wroc kilka stron wstecz, to sie dowiesz dlaczego. Najlepiej, zanim zapytasz o druga rzecz.cman napisał(a):Dobrze rozumiem?
Jezeli jednak przejedziesz zakret na luzie, niekoniecznie na granicy przyczepnosci okaze sie, ze kola byly bardziej skrecone niz wynikaloby to z promienia luku. To wystarczy aby stwierdzic, ze Twoj samochod jest podsterowny. Choc tego raczej nie wyczujesz. Zakladam oczywiscie, ze to w miare seryjne BMW bez butli gazowej w bagazniku.GreenEvil napisał(a):(...)
moj samochod w 98% przypadkow lapie uslizgi nadsterowne
(...)
Czy moge wiec wnioskowac, ze mam nadsterowny samochod?
(...)
przez szymon1977 » piątek 30 września 2011, 02:20
przez Drezyna » piątek 30 września 2011, 09:58
szymon1977 napisał(a):Czy zakrety brac na luzie czy na biegu?
...Czesc nagromadzonej w poruszajacym sie samochodzie energii (sila bezwladnosci? nie znam sie na tym, ale mam nadzieje ze kazdy mnie rozumie) nie moze juz pchac samochodu do przodu. ...
Prosze teraz o napisanie w jakim celu mialbym sprzeglo jednak wciskac w zakrecie.