przez zyletta » wtorek 02 kwietnia 2013, 15:56 
przez Radhezz » wtorek 02 kwietnia 2013, 16:12 
przez zyletta » wtorek 02 kwietnia 2013, 16:15 
przez czepiacz » czwartek 04 kwietnia 2013, 23:22 
przez LexiconAvenue » niedziela 07 kwietnia 2013, 19:10 
przez MotoTomasz » niedziela 07 kwietnia 2013, 19:30 
przez LexiconAvenue » niedziela 07 kwietnia 2013, 19:48 
MotoTomasz napisał(a):Taka skarga musi mieć podkładkę. Jeżeli odpowiedź byłaby na piśmie to wtedy OK, ale w obecnej sytuacji takie zapewnianie "na gębę" sprawia, że jako petent nie masz jak się bronić.
Dyrektor WORD stwierdzi, że nikt nie pamięta takiej rozmowy i koniec tematu.
przez Radhezz » niedziela 07 kwietnia 2013, 21:08 
LexiconAvenue napisał(a):Póki jeździłam komunikacją miejską, wrzucałam na profil przewoźnika informacje o nieprawodłowościach - i z reguły była reakcja.
