
Moderatorzy: dylek, ella, klebek
przez mroni » wtorek 17 września 2013, 20:25
przez szymon1977 » wtorek 17 września 2013, 20:29
przez mroni » wtorek 17 września 2013, 20:35
przez szymon1977 » wtorek 17 września 2013, 20:58
przez dylek » wtorek 17 września 2013, 21:01
przez Cyberix » wtorek 17 września 2013, 23:19
przez dylek » wtorek 17 września 2013, 23:39
przez lith » środa 18 września 2013, 01:04
przez Borys_q » środa 18 września 2013, 10:14
przez LeszkoII » środa 18 września 2013, 10:26
Tak samo to widzę. Przecież często występują sygnalizatory wewnętrzne na skrzyżowaniu tuż przed drugą jezdnią. I jakoś nikt nie protestuje - należy się zastosować do sygnału a że tym sygnałem jest kolejny S-3 w lewo to widocznie sztucznie podzielono zawracanie na dwa lewoskręty.lith napisał(a):Może chodzi o 2 skrzyżowania jedno za drugim gdzie żeby na pierwszym skręcić w lewo to trzeba mieć s-3 zielone w lewo. A żeby skręcić na drugim w lewo to trzeba mieć na pierwszym s-3 zielone prosto, a na drugim s-3 zielone w lewo.... przynajmniej tak po suchym opisie sobie to wyobraziłem.
przez mroni » środa 18 września 2013, 19:36
przez LeszkoII » środa 18 września 2013, 19:46
przez dylek » środa 18 września 2013, 21:49
LeszkoII napisał(a):Nie bardzo rozumiem takiego zabiegu w organizacji ruchu. Czy ktoś ma pomysły na uzasadnienie?
przez lith » środa 18 września 2013, 23:33