przez maryann » sobota 12 października 2013, 10:24
przez ks-rider » sobota 12 października 2013, 11:08
przez Uciekaj1 » poniedziałek 14 października 2013, 14:30
ks-rider napisał(a):westia tego jak czesto zamierzasz wymiane tarcz i klockow hamulcowych ? Jezeli jak najpozniej to leciutenkie wczesna hamowanie.
przez furby » poniedziałek 14 października 2013, 22:38
przez maryann » wtorek 15 października 2013, 09:03
przez ks-rider » wtorek 15 października 2013, 09:35
furby napisał(a):Tylko, ze czasami moga zdarzyc sie nieprzewidziane sytuacje i po lagodnym hamowaniu.
przez Borys_q » wtorek 15 października 2013, 09:47
przez aaltonen » wtorek 15 października 2013, 11:24
maryann napisał(a):Ale osobiście mam inne wyobrażenie- lekkie długie heblowanie klocków dłużej je zużywa- na dłuższej trasie i w dłuższym czasie, mają więcej czasu na nagrzanie się. No nie wiem; macie jakieś opinie naukowe nt?
przez oskbelfer » piątek 18 października 2013, 11:26
przez maryann » piątek 18 października 2013, 12:41
Myślałem, że jeśli na krócej, to też lepiej.oskbelfer napisał(a):czym mniej zapalają sie swiatła stopu tym lepszy kierowca
przez ringus1 » piątek 18 października 2013, 23:03
maryann napisał(a):Myślałem, że jeśli na krócej, to też lepiej.oskbelfer napisał(a):czym mniej zapalają sie swiatła stopu tym lepszy kierowca
przez Borys_q » piątek 18 października 2013, 23:09
czym mniej zapalaja sie swiatla stopu tym lepszy kierowca
przez oskbelfer » sobota 19 października 2013, 19:30
przez maryann » poniedziałek 21 października 2013, 10:30
Jeszcze jedno. Jeżdżę od niedawna Scenic'em II, a to komputer nie samochód, a instrukcję dali mi tylko po niemiecku. Wie ktoś, gdzie się włącza ten hamulec silnikowy?oskbelfer napisał(a):marjanhamowanie silnikiem, redukcja biegow i wszystko w temacie...
przez Borys_q » poniedziałek 21 października 2013, 15:57