przez Magik » wtorek 05 listopada 2013, 21:31
przez szerszon » wtorek 05 listopada 2013, 23:06
przez Magik » środa 06 listopada 2013, 03:16
przez szerszon » środa 06 listopada 2013, 07:44
przez LeszkoII » środa 06 listopada 2013, 20:31
przez Borys_q » środa 06 listopada 2013, 20:56
przez maryann » czwartek 07 listopada 2013, 11:11
przez oskbelfer » czwartek 07 listopada 2013, 18:30
Magik napisał(a):
W piątek jadę do mechanika na wymianę parka rozrządu (lepiej zrobić i mieć pewność, że dobry, niż jeździć na nie wiadomo kiedy zmienianym i zniszczyć silnik) i wtedy mam zamiar dać mu do zrobienia jeszcze TO. Ale nawet nie wiem co to może być.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Ja nie wiem jaki jest wtrysk, obstawiam że jednopunktowy, ale generalnie układ paliwowy faktycznie może szwankować...Borys_q napisał(a):Ja bym raczej stawiał na układ dawkowania paliwa, tam jest monowtrysk??
a co tu chłodnica ma do rzeczy ?? bardzo jestem ciekaw...LeszkoII napisał(a):Zbadaj dokładnie chłodnicę!
przez Borys_q » czwartek 07 listopada 2013, 18:35
może też być problem z luzem zaworowym - tam są chyba popychacze hydrauliczne, ale to należałoby skontrolować, zreszta i z elektryką może być coś nie hallooo.
LeszkoII pisze:
Zbadaj dokładnie chłodnicę!
a co tu chłodnica ma do rzeczy ?? bardzo jestem ciekaw...
przez Magik » piątek 08 listopada 2013, 10:46
oskbelfer napisał(a):
Jełsi wymieniasz pasek rozrządu to i proponuję wymienić resztę rozrzadu plus pompę wody... tak to się najczesciej powinno fachowo robić....
przez oskbelfer » piątek 08 listopada 2013, 12:37
przez Magik » piątek 08 listopada 2013, 18:50
przez oskbelfer » poniedziałek 11 listopada 2013, 15:18
przez Magik » środa 13 listopada 2013, 01:37
przez szerszon » środa 13 listopada 2013, 09:08