szerszon napisał(a):Z tego co opisujesz to nic nie muszę zmieniać.

Nie wiem jak to wszystko będzie oceniane...
Pójdzie redukcja biegu i gaz, by przyspieszyć dynamicznie jak jest taka potrzeba - błąd w eko czy nie ?
Z 70km/h i 5-tki nie powahluje na 4 hamowanie - 3 hamowanie -2 hamowanie...tylko zwolni do zatrzymania hamulcem - błąd w hamowaniu silnikiem czy nie ?
A co jak zwolni z 5-tki hamulcem do np 20km/h - zapoda od razu 2-kę i nią dohamuje po czym wysprzęgli i zatrzyma - prawidłowo hamował z 70km/h do zatrzymania czy nieprawidłowo ?
To mnie nurtuje - jak egzaminatorzy będą do tego podchodzić, bo powiem szczerze, że jest dość szerokie pole do popisu w ocenianiu dla czepialskich i prosta (wg mnie) sprawa dla rozsądnie myślących

P.S. jeśli chodzi o hamowanie silnikiem, to mam nadzieję, że to tylko moje przewrażliwienie, a ponieważ standardowo uczę dohamowywania redukcjami biegów to się na to zafiksowałem...
Może chodzi tylko o to, żeby zwalniać hamulcem bez wciśniętego sprzęgła?
W końcu takie zwalnianie z 70km/h samym hamulcem bez dotykania sprzęgła odbywa się przy jednoczesnym hamowaniu silnikiem na tym 5-tym biegu ...

(silnik jest wtedy spięty z kołami sprzęgłem

)
Jeśli tylko o to by biegało by nie rozpoczynać hamowania od wcisniecia sprzęgła to luz - od dawna tego wymagam
