szymon1977 napisał(a):A jak możesz mieć zamiar zmiany kierunku jazdy, skoro nawet nie wiesz, czy będzie możliwość zmiany kierunku jazdy?
Chcę zaparkować a ta chęć będzie oznaczała, że
nagle pojawi się wolne miejsce żeby z niego skorzystać.
szymon1977 napisał(a):Na razie to masz pomysł, żeby gdzieś tutaj zaparkować. A od pomysłu,żeby zaparkować do zamiaru zmiany kierunku jazdy długa droga.
Nie przesadzaj. Znów zabawa w słownik języka polskiego? Po co?!
szymon1977 napisał(a):Zobaczysz miejsce, w którym mógłbyś zmienić kierunek jazdy i będziesz miał zamiar to zrobić wtedy włączysz migacz. A, że z powodu ograniczonej widoczności jedziesz powoli będzie to zawczasu i wyraźnie.
Jasne, że jadę powoli - bo szukam miejsca a nie chcę przegapić. Moment zauważenia a moment skręcania to..... nagle zauważone wolne stanowisko - czyli to dwie inne rzeczy. Odejmiesz czas drugiego od czasu wystąpienia pierwszego i wyjdzie Ci sekunda, może trzy.
Czy trzy sekundy pracy kierunkowskazu odpowiada warunkowi "
wyraźnie i zawczasu"? Korygować prędkością można,,,,ale....
szymon1977 napisał(a):Wynika to z logiki. Jesteś w stanie jednocześnie zmienić kierunek jazdy w prawo i w lewo?
Skąd wyciągasz wniosek
taki wniosek? W art. 22.5. czytamy o (...) zamiarze zmiany kierunku jazdy a ten zamiar może być dowolny w prawo lub w lewo.
szymon1977 napisał(a):Ostrzegasz o sytuacji awaryjnej, której nie ma (raczej nic złego się nie stanie, ale nie o to zapytałeś).
Awaryjne jako sygnalizowanie awarii podczas jazdy
szymon1977 napisał(a):Chyba jedynie przez Art.3.
Będąc holowanym na autostradzie to pewnie tak....
