przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:17 
przez VanDerVart » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:30 
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:38 
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 20:48 
przez VanDerVart » poniedziałek 16 listopada 2015, 21:01 
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 21:04 
Borys_q napisał(a):Nie koniecznie problem z samochodem, diesle sa bardziej telepiace od benzynowych. Masz obrotomierz, jesli tak to zwracaj uwage zeby ci obroty nie spadaly w okolice jalowych w trakcie hamowania.
przez VanDerVart » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:11 
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:36 
Dziwny objaw, prawda?
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:39 
Borys_q napisał(a):Dziwny objaw, prawda?
Nie, normalny zakres.
przez terror » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:43 
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:47 
Normalny zakres, czyli normalne, że jeśli spada do 45km/h to muszę zredukować z 4 na 3 bo go dławi?
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:48 
terror napisał(a):Nie musisz redukować biegu z 4 na 3, 3 na 2, 2 na 1 (tutaj nie pozwolą synchronizatoryniszczysz sprzęgło które jest kosztowne. Po prostu jak jedziesz na tym 4 czy tam 3 to pusć nogę z gazu - wsio. Przed sygnalizatorem wcisnij sprzeglo i dohamuj (oczywiscie mozesz wczesniej także używać hamulca).
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:48 
Borys_q napisał(a):Normalny zakres, czyli normalne, że jeśli spada do 45km/h to muszę zredukować z 4 na 3 bo go dławi?
Tak
przez Borys_q » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:52 
przez mati113 » poniedziałek 16 listopada 2015, 22:55 
Borys_q napisał(a):Po prostu uwierz mi na słowo, nie wytłumaczę ci na forum teorii budowy silników i układów przeniesienia napędu. Diesle Niskiej pojemności maja tendencje do niespokojnej pracy przy niskich obrotach. Ile ty masz tam cylindrów 3 czy 4?
