szerszon napisał(a):Henq napisał(a):: czyli dalej nie łapiesz co to infrastruktura? definicje przytoczył i dalej nie dociera
tak znak drogowy należy do infrastruktury drogowej
Dla ciebie nawet rozporządzenie jest ustawą to i znak może być infrastrukturą drogową.
rozporządzenie jak i ustawa jest aktem normatywnym, wiem trudne słowo dla ciebie, nie ogarniasz
jak również infrastruktura drogowa
wyobraź sobie, że znaki drogowe jak również chodniki czy jezdnie, czy nawet latarnia przydrożna to infrastruktura drogowa
wiem
szok dla ciebie
szerszon napisał(a):masz konkretnie odpowiedziane i pokazane, nie moja wina, że nie potrafisz zrozumieć różnicy po między dwoma zapisami z ustawy, pomiędzy dwoma różnymi obrazkami. Na jednym jest pobocze na drugim zatoka - wyraźnie ustawodawca napisał.
Heniu...to rozporządzenie w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać znaki i sygnały drogowe. Twoja ignorancja jest już przysłowiowa.
wyobraź sobie, że akt normatywny jakim jest rozporządzenie bez ustawy nie istnieje
nie pojęte dla ciebie prawda
szerszon napisał(a):Obrazki były takie same poza linią P-17. Dlatego pytam się o różnicę. Dalej zasłaniasz się tym co wrzuciłeś. W dodatku bezmyślnie.
Nie mistrzuniu obrazki nie były takie same
bezmyślnie to jak widać ty bronisz swoich głupot, nie potrafisz zrozumieć, że na jednym jest przystanek
autobusowy na poboczu a na drugim jest przystanek
autobusowy w zatoce - ustawodawca wyraźnie to rozdzielił
szerszon napisał(a):trolle forumowe nie ogarniają to już mnożycie się
Nie zrozumiałeś pytania ?
a ty odpowiedzi? no to do czego jeszcze - linia krawędziowa służąca do wyznaczenia krawędzi jezdni - oprócz oddzielenie jezdni od pobocza może być stosowana? miałeś cytowane z konkretnego dziennika ustaw
szerszon napisał(a):nie ma też pobocza ponieważ linia P-7a/c nie służy tylko do oddzielania jezdni od pobocza
a tak na marginesie to konkretna definicja linii P-7 brzmi linie krawędziowe wyznacza się przede wszystkim do wyznaczenia krawędzi jezdni
No to cały czas pytam się, co jest po prawej stronie linii P-7a/c. Jezdnia ?
cały czas trollujesz i perfidnie manipulujesz:
czy tu (czerwone kółko) jest pobocze:
jest linia P-7a/c więc wg twoich mądrości powinno być pobocze wskażesz?
a może tutaj widzisz gdzieś pobocze?:
również linia P-7 wskażesz gdzie to pobocze?
no to ostatnia szansa, wskaż pobocze:
tutaj na pewno ci się uda zaznaczyłem ci P-7 więc na pewno zaznaczysz gdzie to pobocze
masz trzy szanse
szerszon napisał(a):trzy razy już cytowałem do czego jeszcze stosuje się P-7a/c nadal się nie nauczyłeś? braków nie nadrobiłeś?
Do oddzielenia jezdni...od czego ? Co jest po prawej stronie linii P-7a/c ?
trzy razy i nadal nic? żal mi ciebie...
- przedłużenia krawędzi jezdni na skrzyżowaniach (P-7a) - krawędź jezdni a po drugiej stronie skrzyżowanie, więc co dochodzi do skrzyżowania? na pewno nie pobocze
:
1:0
- wyznaczenia przejazdów przez pasy dzielące jezdnie (P-7a) - krawędź jezdni a po drugiej stronie również krawędź jezdni, co łączy dwie jezdnie? na pewno nie pobocze
:
2:0
- oddzielenia od jezdni zlokalizowanych w zatokach przystanków komunikacji publicznej (P-7a, P-7c) - krawędź jezdni a po drugiej stronie zatoka, co? na pewno nie pobocze
3:0
- oznaczenia zjazdów (P-7a, P-7c) - krawędź jezdni a po drugiej stronie jezdnia
cud niedowierzanie jezdnia na pewno nie pobocze
4:0
gwóźdź do trumny
szerszon napisał(a):oczywiście, że nie tylko jezdnia i pobocze, wyraźnie masz napisane do czego służy P-7a/c i jest tam jak byk zatoka
Proszę bardzo. Definicja.
dostałeś dwie
szerszon napisał(a):1) droga – wydzielony pas terenu składający się z jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt;
Proszę mi wskazać zatokę jako część drogi.
trollu proszę mi wskazać pas rozdzielający jako część drogi
czy to też pobocze?
szerszon napisał(a):chyba nie będziesz mnie nadal rozśmieszał że 7.10.4. i 7.10.3. to takie same twory "pobocze"? doczytałeś różnicę czy nadal analfabetyzm wybiórczy? to może dyrektor GDDKiA cię przekona swoja definicją:
Zatoka autobusowa - jest to część drogi zlokalizowana przy jezdni na przystanku komunikacji zbiorowej, przeznaczona do zatrzymywania się pojazdów transportu publicznego (autobusów, mikrobusów lub trolejbusów).
Jak widać nie jest to pobocze jak tu nieudolnie pseudoinstruktorki i trolle forumowe próbują wcisnąć
Jest ta sama linia P-7a/c. Z definicji tej szacownej instytucji wynika,że zatoka to część drogi zlokalizowana przy jezdni. Co jest przy jezdni powołując się na ustawową cytowaną powyżej definicję drogi? Z tej definicji dyrektora wynika również,że skompromitowałeś się definicją z wiki o "poszerzeniu jezdni".
No i widzisz kłamco i manipulancie gdzie się skompromitowałem? Czy definicja dyrektora twierdzi, że zatoka to pobocze? Nie! - więc się nie skompromitowałem, czego niestety nie można powiedzieć o tobie - kolejny przykład na twoje manipulacje i kłamstewka
Czy z definicji dyrektora wynika, że zatoka to pobocze? NIE! Akurat z definicji dyrektora wynika, że to ty się skompromitowałeś bo ani w definicji z wiki ani w definicji dyrektora nie ma słowa o poboczu
szerszon napisał(a):jak na razie, nadal ty MUSISZ braki nadrabiać - pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni
ehh jakie nieogarnięcie
W przepisach, które cytujesz tak bezmyślnie jest napisane o jezdni a nie o pasie ruchu. Ale to szczegół pokazujący tylko,że nie rozumiesz tego co cytujesz.
po raz kolejny na czym są pasy ruchu? co jest na obrazku 7.10.3
jezdnia z trzema i dwoma czym? Po raz kolejny tak bezmyślnie usiłujesz perfidnie manipulować
a tu się nie udaje
szerszon napisał(a):Nie jest poboczem!
Pytam się. Czy jest jezdnią, ponieważ to ty podałeś "definicję" na swoim poziomie o "poszerzeniu jezdni".
no i widzisz i tak za wysokie progi dla ciebie byś ogarnął więc o czym dzieciaku chcesz dyskutować?
szerszon napisał(a):Cały czas w oparciu o definicję drogi pytam się czy zatoka jest jezdnią ?
czy P-7a/c oddziela jezdnię tylko od pobocza? Naprawdę pomimo 4:0 dla jezdni nadal będziesz się upierał, że to pobocze? Chyba troll wszedł za bardzo
szerszon napisał(a):Nic się nie wycofuje, tylko nie potrafisz zrozumieć, że niewątpliwie przerastam cię wiedzą i udowadniam ci, że jesteś w błędzie - zresztą jak zawsze!!!
Oczywiście, że przerastasz. Dlatego ciągle usiłuję się dowiedzieć od mądrzejszego co jest po prawej stronie linii P-7a/c w oparciu o definicję drogi.
np pas rozdzielający
wskażesz definicję czy to też pobocze
szerszon napisał(a):W pierwszej kolejności, w swej niebywałej mądrości podałeś "definicję" o "poszerzeniu jezdni". Padłem i aż oczy zakryłem przed blaskiem wiedzy, jaka biła z tego posta.
wiem ciebie wiele postów przerasta
ale spokojnie po woli nauczysz się chyba, że znów olejesz jak podstawówkę
szerszon napisał(a):Problem w tym, że obaliłem twoje chore wizje jazdy przystankiem, jazdy poboczem, cofania na jednokierunkowej i zawracania na trzy od lewej krawędzi jezdni (pamiętny art 22). teraz obalam że zatoka to pobocze
A że coś obalasz to nie ulega wątpliwości.
tak!
twoje pseudoinstruktorskie wstawki
szerszon napisał(a):Aby się nie pomyliło to ty pisałeś.
1.jeździe motorowerzysty po przystanku
2.to do ciebie nie dociera,że poboczem mogą poruszać się niektóre pojazdy, a nie wszystkie.
3.to nie o cofaniu mowa tylko ty chcesz jechać na wstecznym jednokierunkową
4.zawracanie od lewej to twoje zdjęcie pojazdu stojacego "pod prąd". Ja pisałem od osi jezdni,a ty o zawracaniu na jednokierunkowej
5. pytanie cały czas aktualne... zatoka to jezdnia ?
tak! tak! aby się nie pomyliło:
1. to ty pisałeś, że nie wolno jeździć po przystanku autobusowym ja pisałem, że wolno
2. to ty pisałeś, że jest zakaz jazdy poboczem, ja że takowego nie ma i do ciebie nie dociera, że zakazu jak w przypadku chodnika jazdy wzdłuż nie ma
3. to ty pisałeś, że nie wolno cofać na jednokierunkowej , ja że zakazu cofania nie ma i tak może to być szok dla ciebie ale o ile nie utrudniasz ruchu to możesz sobie na wstecznym jechać jednokierunkową ile chcesz nawet całą długość
tylko mistrzuniu manipulacji żeby ci nie przyszło do głowy wjeżdżać cofając pod "zakaz" bo już raz się wyrwałeś
4. to ty pisałeś, że nie wolno parkować pod prąd
- ja wskazałem, że parkowanie przy lewej krawędzi dozwolone
wskazać odpowiednie przepisy? znów obnażyć twój intelekt? a potem aj waj że obrażam, ze nieprawdę piszę
- no i to ty pisałeś, że przy zawracaniu na trzy obowiązuje art 22
- sorry mistrzuniu wykazałem twoje braki, że w art 22 jest mowa o jednokierunkowej
5. cały czas obrazki z dziennika ustaw aktualne
co? nie widać ? jakim cudem przeszedłeś psychotesty?
szerszon napisał(a):przecież to ty pisałeś, że nie wolno jeździć po przystankach
Nie. To ty.
tak? na pewno? a to nie są twoje słowa:
szerszon napisał(a):A to po przystankach się jeździ ?
? znacznik quote: szerszon mnie zmylił może to twój klon
szerszon napisał(a):Henq napisał(a):ja pierniczę znów jakieś urojenia
a to jest zakaz jazdy po przystankach
A ja odpowiedziałem
.
nie ma zakazu jazdy po przystankach, ponieważ przystanki są usytuowane zarówno w zatokach jak i na pasie ruchu. Tego też nie odróżniasz. Przystanek w zatoce jest przeznaczony dla komunikacji, a nie do jeżdżenia komu się podoba.
dziwne z cytatu powyżej wynika, że nie masz pojęcia co to przystanek
szerszon napisał(a):Wrzuciłeś wszystkie przystanki do jednego wora, a to już jest manipulacja, którą tak chętnie innym zarzucasz.
nie wszystkim
tobie i jak widać na powyższym mam rację
szerszon napisał(a):Pisałem o jeździe po zatoce przystankowej a nie o wszystkich przystankach.
NIE! pisałeś o przystankach
więc żeby nie było przypomniałem
szerszon napisał(a):Wymyśliłeś problem i dzielnie z nim walczysz.
no i znów jesteś w błędzie
walczę sierścionie z tobą trollem forumowym
i wygrywam
szerszon napisał(a):tak? słucham gdzie to tak napisano? ja widzę tylko o zatrzymaniu nic na temat jeżdżenia znów coś wymyślasz? co nie pasuje do twojej chorej wizji to trzeba przepisy wymyślać? co za troll.
Jak zrozumiesz zapis o czymś co jest przeznaczone do czegoś a nie jest tym samym przeznaczone do czegoś innego to zrozumiesz. Na razie mieszasz przystanki zlokalizowane w zatoce i przystanki na pasie ruchu.
Więc oświeć nas. Zapewne masz ukrytą definicję zatoki i udowodnisz, że jeżdżenie w tym tworze jest zabronione
A może chociaż masz definicję do czego zatoka jest przeznaczona?
szerszon napisał(a):No i w końcu mamy twojego raka, w końcu przyznałeś się, że nie masz bladego pojęcia jak działa prawo w Polsce
ale nie - będzie dalej się zapluwał w swojej ignorancji.
Heniu...maksyma "co nie zabronione to dozwolone" nijak się nie sprawdza we współczesnych przepisach.
5) droga dla rowerów – drogę lub jej część przeznaczoną do ruchu rowerów, oznaczoną odpowiednimi znakami drogowymi; droga dla rowerów jest oddzielona od innych dróg lub jezdni tej samej drogi konstrukcyjnie lub za pomocą urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
Jeśli DdR jest przeznaczony dla ruchu rowerów i nie napisali,że nie wolno DdR jechać pojazdem samochodowym to nie znaczy,że możesz pojechać samochodem po DdR bo nie zabronili.
no i kłamczuszku i manipulanciku mam cie
"oznaczoną odpowiednimi znakami drogowymi" - mówi ci to coś? nie? jakoś mnie to nie dziwi
no więc:
Znaki nakazu stosuje się w celu wskazania:
-
obowiązku korzystania przez określonych uczestników ruchu z przeznaczonej dla nich drogi
(znaki C-13 i C-16),
OBOWIĄZKU - trudne słowo dla ciebie? prawda?
to może to ci ułatwi:
"Niestosowanie się do znaków: C-13 "Droga dla rowerów" 100zł 1pkt
Rozumiem, że taki sam OBOWIĄZEK wynikający ze znaku wykażesz w stosunku do pobocza
no i oczywiście odpowiedni mandat
szerszon napisał(a):Dalej jest aktualne moje zdanie
brak bezpośredniego zakazu nie jest zezwoleniem.
czyli
za przejściem dla pieszych na drodze dwukierunkowej o czterech pasach ruchu nie wolno się zatrzymywać?
to odsyłam do podstaw zakazu nie ma, a według ciebie:
szerszon napisał(a):brak bezpośredniego zakazu nie jest zezwoleniem
ależ bzdura, znów cie mam
z tego też się wycofasz zapewne kłamstwami i manipulacjami
Im lepszy samochód terenowy - tym traktor musi dalej jechać.