przez mildphoenix » poniedziałek 09 stycznia 2006, 17:16 
przez emzet » poniedziałek 09 stycznia 2006, 21:51 
przez Myslovitz » poniedziałek 09 stycznia 2006, 21:59 
emzet napisał(a):lusterka to pikuś...cieszcie się nie ma już na rękawie zatrzymania od 0 do 40 cm od lini końcowej.
przez mildphoenix » poniedziałek 09 stycznia 2006, 22:31 
przez SXE » poniedziałek 09 stycznia 2006, 22:50 
przez ogla » poniedziałek 09 stycznia 2006, 22:56 
W lewym lusterku kierowca powinien widzieć lewy bok pojazdu i lewy obszar przestrzeni za pojazdem, zaś w prawym lusterku kierowca powinien widzieć prawy bok pojazdu i prawy obszar przestrzeni za pojazdem.
przez Myslovitz » poniedziałek 09 stycznia 2006, 23:02 
SXE napisał(a):Wiec nie wprowadzajcie sami siebie w blad piszac , ze nie wolno korzystac z lusterek.
przez mazak » poniedziałek 09 stycznia 2006, 23:46 
przez mazak » poniedziałek 09 stycznia 2006, 23:49 
przez mazak » poniedziałek 09 stycznia 2006, 23:52 
przez Myslovitz » poniedziałek 09 stycznia 2006, 23:57 
mazak napisał(a):możliwa jedna korekta toru jazdy
przez Vella » wtorek 10 stycznia 2006, 00:00 
mazak napisał(a):
Wniosek jest tylko jeden - można używać lusterek do jazdy po łuku :roll:
przez mazak » wtorek 10 stycznia 2006, 00:04 
przez Vella » wtorek 10 stycznia 2006, 00:08 
b) cofanie po prostej i łuku, z możliwością zatrzymywania się i ponawiania jazdy do przodu, w czasie nie dłuższym niż 5 minut
przez mazak » wtorek 10 stycznia 2006, 00:10 
To nie są moje słowa tylko rozporządzenie Ministra Infrastruktury w/s egzaminowania. Co do jazdy po łuku, łopatologicznie: szerszy łuk, dłuższa prosta, słupki na środku, jazda do tyłu patrząc przez tylną szybę (umiejętność prowadzenia jedną ręką), możliwość korzystania z prawego lusterka - to chyba proste ????Vella napisał(a):Chyba, ze z Twoich słow miało wynikać coś innego, to nie zrozumiałam. Pardon.Ten opis manewrów z pewnościa się przyda, ale chyba już ktoś to wklejał na forum. Nie dam głowy ale chyba ella.
