przez Xsystoff » niedziela 19 listopada 2006, 16:38
przez slayer17 » niedziela 19 listopada 2006, 17:10
przez Tomek_ » niedziela 19 listopada 2006, 20:32
slayer17 napisał(a):Przy 4WD to tez trzeba uważać co sie ma. A mianowicie:
- Jak jest 4WD part time, czyli z międzyosiowym mech. różnicowym ( np. nowsze terenowki , lada niva) to prawie jak pomieszanie FWD i RWD, czyli nic sie nie można spodziewać.
A jak jest 4WD stałe (bez dyfra międzyosiowego) to jest lux. Auto trzyma się jak przyklejone, ale nic nie zwalnia z myślenia........ żadna elektronika, skomplikowane napędy.
Tak więc moja rada: pojechać na nieuczęszczany odcinek drogi , lub jak ktoś ma możliwości praking czy coś w tym stylu , pojeździć i wyczuć auto - to podstawa. Później noga z gazu i nie hamować w mirae możliwości przy wciśniętym sprzęgle.
To by było na tyle :D:D
To mówiłem ja, Łukasz.
Pozdrawiam :D:D
przez Oxan_ » poniedziałek 20 listopada 2006, 12:22
Tomek_ napisał(a):Śmiesznie to wygląda gdy ktoś bez prawa jazdy, czyli z praktyką na rowerze udziela porad na temat prowadzenia samochodu kierowcą :mrgreen: :D :D :rotfl:
przez scorpio44 » czwartek 30 listopada 2006, 14:00
przez invx » czwartek 30 listopada 2006, 15:58
przez scorpio44 » czwartek 30 listopada 2006, 16:33
przez Xsystoff » czwartek 30 listopada 2006, 18:50
scorpio44 napisał(a):PS: Na wszelki wypadek przyznam się, że nie śledzę warunków pogodowych w innych częściach kraju, więc być może niechcący za bardzo uogólniłem. No ale powołuję się na pogodę w moim regionie. :D
przez slayer17 » środa 06 grudnia 2006, 19:23
przez Sławek_18 » środa 06 grudnia 2006, 21:09
przez slayer17 » środa 06 grudnia 2006, 21:26
przez Xsystoff » środa 06 grudnia 2006, 22:14
przez Sławek_18 » czwartek 07 grudnia 2006, 00:26
Xsystoff napisał(a):Kazdym samochodem mozna strzelic dacha, elektornika pomaga ale fizyki nie oszuka.
przez wiesniak » czwartek 07 grudnia 2006, 01:00
przez jimorrison » sobota 16 grudnia 2006, 19:48
Sławek_18 napisał(a):Jesli jest tak jak mowi slayer17 to mógłby "oszukać" fizyke. Bo właśnie błędem jest kontrowanie i ruszanie kierownica samochodem, które posiada ESP. Bo wtedy "przeszkadza" się w zadziałaniu elektronice.