przez bambi » niedziela 16 marca 2008, 22:12
przez lled3 » poniedziałek 31 marca 2008, 00:08
przez popeye » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 18:53
przez knq » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 19:26
przez ===Dawid=== » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 19:30
popeye napisał(a):Witam wszystkich gorąco. Mam następujący problem. Otóż podczas jazd z moim pierwszym instruktorem dojeżdżając do skrzyżowania na biegu 4 zwalniałem i wrzucałem OD RAZU bieg 2 po czym kontynuowałem jazdę. Tak samo dojeżdżając np. do czerwonego światła na np. 3 naciskałem hamulec, sprzęgło i po prostu zatrzymywałem się. teraz jeżdżę z drugim instruktorem, który każe biegi zmieniać zupełnie inaczej, czyli dojeżdżając do skrzyżowania na biegu 4 każe mi najpierw zredukować do 3, później do 2 i jechać dalej tak samo przy dojeżdżaniu do czerwonego światła na np. 3 biegu najpierw redukcja do 2, potem gdy już koła prawie stoją to 1 bieg. Lub np. do zatrzymania z 4 biegu najpierw 3, potem 2 itp. Teraz nie wiem jak mam to robić wydaje mi się, że sposób pierwszy jest chyba prawidłowy. Liczę na Waszą pomoc. Pozdrawiam.
przez LOBUZ88 » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 19:49
przez lled3 » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 20:36
przez ===Dawid=== » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 22:04
przez tom9 » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 22:05
przez ===Dawid=== » poniedziałek 21 kwietnia 2008, 22:17
tom9 napisał(a):czegos nie kumam....
czyli taka jazda:
80 km/h (bieg 4) widze czerwone swiatlo, jestem pewny ze zatrzymam sie do 0. zaczynam hamowac gdy mam 60 wrzucam 3, hamuje nadal schode do 40 km/h wrzucam 2, mam 10 km/h wrzucam 1. zatrzymalem sie - wrzucam na luz ?
jest bardziej prawidlowa od tej:
80 km/h (bieg 4) zaczynam hamowac, mam niska predkosc wciskam sprzeglo, hamuje do 0. wrzucam na luz.
przez LOBUZ88 » wtorek 22 kwietnia 2008, 00:09
przez popeye » wtorek 22 kwietnia 2008, 11:07
przez lled3 » wtorek 22 kwietnia 2008, 22:49
przez BOReK » wtorek 22 kwietnia 2008, 23:44