emate! napisał(a):Witam, jeszcze raz.
Zdezoriętowany jestem, bo podobniesz na łuku nie można założyć sobię jednej reki na fotel i 2 kręcić i parzeć sie do tyłu, tylko oby dwie ręce na kierownicy i lusterka i do tyłu.
Może ktoś rozwiać wątpliwości. jutro egzamin- tarnobrzeg
Dezorientacja zapewne wynika z tego, że łuk składa się z dwóch części- "zakrętu" i prostej.
Na "zakręcie" kręcisz kierownicą obydwiema rękoma. Jak wychodzisz na prostą wówczas lewa ręka zostaje na górze kierownicy a prawą kładziesz za "fotel egzaminatora".
W lusterka lepiej jest zerkać, żeby się nie przyczepił. Po wyjściu na prostą, to nawet jest przydatne. Możesz skontrolować, czy jedziesz dokładnie środkiem łuku.
Ps.Obydwie łapki, powinny kręcić kierownicą na wszelkich zakrętach, czy to na skrzyżowaniach czy w trakcie manewrów. Jedna ręka na kierownicy tylko jak jedziesz do tyłu, po prostej.
Ostatnio zmieniony wtorek 15 lipca 2008, 11:14 przez
loser, łącznie zmieniany 1 raz