[quote="slayer17"]Wszystko zależy od tego, jaki żywot miało przed objęciem ciebie jako kierownika.
było nowiuśkie :oops:
przez quatro » niedziela 14 grudnia 2008, 18:20
przez BOReK » niedziela 14 grudnia 2008, 18:23
przez quatro » niedziela 14 grudnia 2008, 18:45
przez slayer17 » niedziela 14 grudnia 2008, 20:19
przez BOReK » niedziela 14 grudnia 2008, 20:25
przez Barabasz » czwartek 18 grudnia 2008, 23:02
quatro napisał(a):HooD napisał(a):parkujemy na półsprzęgle =]
w korkach na półsprzegle.... i niestety sprzęgło wytrzymało tylko półtora roku!
przez piterp » sobota 28 lutego 2009, 13:25
przez Marix » czwartek 12 marca 2009, 20:46
przez denat123 » piątek 14 sierpnia 2009, 19:07
przez silossi » piątek 14 sierpnia 2009, 22:41
denat123 napisał(a):ja mam zawsze jakiś problem na łuku podczas cofania na pół sprzegle..nieraz poprostu jak samochód nie jest wyczuty to zaczyna gasnąć ale dodawanie gazu nic nie daje...a jazda na starej astrze z 92 to juz wogóle tragedia co chwila slinik gaśnie
przez pawcio1978 » piątek 14 sierpnia 2009, 22:43
denat123 napisał(a):ja mam zawsze jakiś problem na łuku podczas cofania na pół sprzegle..nieraz poprostu jak samochód nie jest wyczuty to zaczyna gasnąć ale dodawanie gazu nic nie daje...a jazda na starej astrze z 92 to juz wogóle tragedia co chwila slinik gaśnie
przez athlon » niedziela 16 sierpnia 2009, 21:49
przez Bladeus » sobota 03 marca 2012, 20:46
przez Maniek5k » niedziela 04 marca 2012, 17:40
Marix napisał(a):Dużo zalezy od konkretnego samochodu, ale w mocnych duzych silnikach, glownie w dieslach nie stanowi problemu rusyzc bez gazu na jedynce, po chwili wrzucic dwojke, auto gwaltownie samo przyspieszy, potem trojke i mozna dojsc wlasciwie do czwórki.
denat123 napisał(a):.a jazda na starej astrze z 92 to juz wogóle tragedia co chwila slinik gaśnie
przez Przemek211 » niedziela 04 marca 2012, 22:20