przez Maximilianus » piątek 11 września 2009, 12:54
przez annubis17 » piątek 11 września 2009, 15:42
przez madeleine » piątek 11 września 2009, 16:09
przez maciek_91 » piątek 11 września 2009, 16:29
przez Maximilianus » piątek 11 września 2009, 17:03
przez athlon » piątek 11 września 2009, 17:29
przez mk61 » piątek 11 września 2009, 17:44
maciek_91 napisał(a):Mała poprawka dot. pkt.4. Do kontroli STOPu nie potrzeba włączonego zapłonu (świecących kontrolek). STOP zapali się nawet jeśli nie będzie kluczyka w stacyjce.
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez Maximilianus » piątek 11 września 2009, 17:45
przez madeleine » piątek 11 września 2009, 17:56
maciek_91 napisał(a):Mała poprawka dot. pkt.4. Do kontroli STOPu nie potrzeba włączonego zapłonu (świecących kontrolek). STOP zapali się nawet jeśli nie będzie kluczyka w stacyjce.
przez maciek_91 » piątek 11 września 2009, 21:48
chyba pomyliles z awaryjnymi, ktore wlasnie w taki sposob dzialaja :)
przez mk61 » piątek 11 września 2009, 22:39
rusel napisał(a):realne to jest skur-wy-syństwo żeby wymagać od kogoś więcej niż wymaga się od siebie.
przez maciek_91 » piątek 11 września 2009, 23:12
przez cman » piątek 11 września 2009, 23:17
maciek_91 napisał(a):Żebyś wiedział, że nie uwierzę, bo pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu.
przez athlon » piątek 11 września 2009, 23:20
przez maciek_91 » piątek 11 września 2009, 23:31
cman napisał(a):maciek_91 napisał(a):Żebyś wiedział, że nie uwierzę, bo pierwsze słyszę o takim rozwiązaniu.
To, że Ty pierwsze słyszysz, nie oznacza, że takie coś nie istnieje.
w niemieckich z kluczykiem.