http://www.moto.allegro.pl/item738504867_mercedes_123_2_0_benzyna.html
Jak widac mozna kupic ladna beczke za kilka tysiecy, kurde co wiecej nawet taka jezdze (ten sam silnik i identyko kolor - agavagrun). Po drugie taka beczka jak w linku wazy 1350, diesel wiadomo bedzie kapke ciezszy, ale nadal bedzie to 300 kg mniej niz niektorzy tutaj wypisuja. Nastepna kwestia to komfort - okular nie ma tutaj podejscia. Kurcze, nawet Audi A6 jest duzo mniej komfortowe mimo wielowahaczowego zawieszenia. Co do osiagow - wiadomo tym nie wypada szybko jezdzic, przegazujesz to ludzie beda sie patrzec jak na debila ktory katuje stare auto, to nie honda. Mimo wszystko lepiej benzynowca z LPG, 9 litrow ropy + 72 konie (240d) brzmi znacznie gorzej niz 12l LPG i 109koni, ktore jak trzeba to prawie zamkna licznik. Na co musisz uwazac to na kundle i szczepany. Kundel oznacza zmieniony silnik, dawno temu jak benzyna byla na kartki, a ropa praktycznie za darmo to duzo osob zmienialo silnik na diesla. Szczepan to auto z przebitymi numerami - w przypadku beczek jest ich wiecej niz legalnych pojazdow. Kiedys byly durne przepisy o zakazie rejstracji auta starszego niz 10 lat, wiec sam domysl sie co dzialo sie z numerami VIN ;) Szczepana rozpoznasz juz z daleka, bo auto np. jest z `78 roku, a ma lampy, kierownice, zegary, deske z III serii czyli po lipcu `82. O tym czym sie roznia konkretne serie poczytasz na forum do ktorego dalem linka. Dodatkowo obowiazkowo zanim ruszysz tylek z domu dalej niz 50 km popros sprzedawce o numer VIN i rozkoduj go na ruskiej stronie (haslo w google MB VIN decoder). Tam wyskoczy Ci rok zamowienia, silnik, kolor, tapicerka oraz wyposazenie. To jest doskonale narzedzie do wylapywania szczepanow czy wersji taxi ;) Jak masz jakies pytania to wal smialo, obecnie jezdze beczka `82 2.0 LPG.