Jak nie dodasz gazu, to zgaśnie, również na wstecznym.
Nawyk dodawania gazu podczas ruszania trzeba sobie wyrobić, chyba nie będziesz w normalnej jeździe ruszał tylko za pomocą popuszczania sprzęgła?
przez piotrekbdg » piątek 04 grudnia 2009, 10:52
Jak nie dodasz gazu, to zgaśnie, również na wstecznym.
przez verde » piątek 04 grudnia 2009, 12:03
przez piotrekbdg » piątek 04 grudnia 2009, 14:02
przez verde » piątek 04 grudnia 2009, 14:57
przez piotrekbdg » piątek 04 grudnia 2009, 15:30
przez lith » piątek 04 grudnia 2009, 15:42
i co będziesz chamowac ? na 1 ?
dasz za mocno po heblach zgaśnie ci auto a co nie wiem czy ludzie zdający egzamin będą mieli ąż takie opanowanie i wciśnać sprzęgło i hamulec zazwyczaj jak to widze jest SAM hamulec i auto OFF.
przez verde » piątek 04 grudnia 2009, 15:58
To przed jazdą do tyłu na nowo odpalają, czy łuk pod górkę macie, że hamulce nie potrzebne na końcu?
przez joanna12 » piątek 01 stycznia 2010, 15:55
przez piotrekbdg » piątek 01 stycznia 2010, 16:35
I mam pytanie jak technicznie najlepiej, do przodu to wiadomo - potoczę się na półsprzęgle na 1. A przy zakręcie 2 i gaz, czy lepiej wrzucić 2 przed zakrętem, czy poprostu wszystko na 1. Teren płaski. Ciężko sie o tym pisze, jakbym wsiadła do auta i wypróbowała to bym wyczuła i wiedziała o co chodzi. A tak mogę tylko rozważać teoretycznie.
przez Mati87 » piątek 01 stycznia 2010, 17:43
przez Calvados » piątek 01 stycznia 2010, 17:49
przez Nikolaus » piątek 01 stycznia 2010, 19:09
przez AdamGl » piątek 01 stycznia 2010, 19:29
przez joanna12 » niedziela 03 stycznia 2010, 17:33
:shock: Nie rozumiem pytania. Mamy Ci napisać gdzie/jak redukować i o ile? Na jazdach sama biegi zmieniałaś czy na automacie jeździłaś?
O tym jak ruszać uczy się na kursie, zamiast pytać na forum...
przez piotrekbdg » niedziela 03 stycznia 2010, 17:50
A teraz mam pytanie techniczne dotyczące placu. Mianowicie w Wordzie zanim podjedzie się pod górkę trzeba zawrócić. To znaczy łuk jest równolegle do górki. Jedę prosto, skręcam w lewo, zawracam i podjeżdżam na górkę.
I mam pytanie jak technicznie najlepiej, do przodu to wiadomo - potoczę się na półsprzęgle na 1. A przy zakręcie 2 i gaz, czy lepiej wrzucić 2 przed zakrętem, czy poprostu wszystko na 1. Teren płaski