przez studencik88 » poniedziałek 12 lipca 2010, 20:44
przez ixi25 » poniedziałek 12 lipca 2010, 20:49
przez studencik88 » poniedziałek 12 lipca 2010, 21:04
przez ixi25 » poniedziałek 12 lipca 2010, 21:08
przez studencik88 » poniedziałek 12 lipca 2010, 21:13
przez ixi25 » poniedziałek 12 lipca 2010, 21:21
studencik88 napisał(a):tak, ale jeżeli WORD wprowadził yaris 6 biegową to, zeby wrzucić bieg wstaczny trzeba podnieść pierścień i oczywiście jest do przodu, wsteczny w 5 biegach jest wciskany do tyłu. Takie niby proste rzeczy dodają niepotrzebnego stresu kursantą i ruszają oni z 3 biegu zamiast 1 jeśli ktoś uczy na 5 biegowym aucie. Stąd potrzeba skrzyni 6 biegowej, chociaż wiadomo ze kursant na 6 biegu sobie nie pojeżdzi...
przez studencik88 » poniedziałek 12 lipca 2010, 21:27
przez dylek » poniedziałek 12 lipca 2010, 21:41
przez szerszon » poniedziałek 12 lipca 2010, 22:04
Oj ,różni ludzie przychodzą.Może nie debile bo to za ostro powiedziane.ixi25 napisał(a): Chcesz szkolić kierowców czy debili.
przez ixi25 » poniedziałek 12 lipca 2010, 22:11
masz racje trudno uwierzyć, ale gdy uczysz na innym pojeżdzie niż egzaminacjny to jeżeli ktoś popełni inny błąd i tak mówi " ale auto też było inne- wsteczny inaczej się wrzucało" prawo rynku konkurencja ma to TY też musisz...
przez athlon » poniedziałek 12 lipca 2010, 22:23
przez szerszon » poniedziałek 12 lipca 2010, 22:32
Tylko w piątce dzwignia zmiany biegów lata jak żyd po pustym sklepie.Wyrabia sie już nawyk i stąd problem.ixi25 napisał(a):No to faktyczni delikwenci. Ciekawe co by było jakby dostali 18 lub 20 biegową skrzynię :wink:
Ciasność, nie ma raczej znaczenia liczy się precyzja. A jak ktoś nie ma precyzji to i przy 5 będzie miał problemy. :lol:
przez Borys68 » wtorek 13 lipca 2010, 00:37
przez marcij » wtorek 13 lipca 2010, 02:57
athlon napisał(a):Nawet ja jak się przesiadłem z sierry coswortha do vectry caravana to przez chwile kombinowałem jak tam wsteczny wrzucić.
przez Borys_q » wtorek 13 lipca 2010, 09:22