lechB napisał(a):Tak. Dobrze rozumiesz.
szymon1977 napisał(a):Nie. Mylisz sie.
Teraz jestem trochę skonfundowany. W takim razie napiszę trzy wersje i mam nadzieję, że któraś już będzie prawidłowa - no i będzie większa jednogłośność.
Wersja nr 1
Jazda w zakręcie z wciśniętym sprzęgłem jest niebezpieczna, ponieważ możemy nie zdążyć na czas dodać gazu, żeby pomóc sobie nim (gazem) w opanowaniu ewentualnego poślizgu. Czyli w razie sytuacji niebezpiecznej, jazda z wciśniętym sprzęgłem może spowodować, że nie będziemy mogli wyjść z opresji, podczas gdy bez wciśniętego sprzęgła moglibyśmy z niej wyjść - i dlatego też jazda z wciśniętym sprzęgłem jest błędem. Dobrze rozumiem?
Wersja nr 2
Jazda w zakręcie z wciśniętym sprzęgłem jest niebezpieczna, ponieważ nie mamy możliwości odjąć gazu, żeby pomóc sobie tym (odjęciem gazu) w opanowaniu ewentualnego poślizgu. Czyli w razie sytuacji niebezpiecznej, jazda z wciśniętym sprzęgłem może spowodować, że nie będziemy mogli wyjść z opresji, podczas gdy bez wciśniętego sprzęgła moglibyśmy z niej wyjść - i dlatego też jazda z wciśniętym sprzęgłem jest błędem. Dobrze rozumiem?
Wersja nr 3
Jazda w zakręcie z wciśniętym sprzęgłem jest niebezpieczna, ponieważ możemy nie zdążyć na czas dodać gazu oraz nie mamy możliwości go odjąć, żeby pomóc sobie jego dodaniem lub odjęciem w opanowaniu ewentualnego poślizgu. Czyli w razie sytuacji niebezpiecznej, jazda z wciśniętym sprzęgłem może spowodować, że nie będziemy mogli wyjść z opresji, podczas gdy bez wciśniętego sprzęgła moglibyśmy z niej wyjść - i dlatego też jazda z wciśniętym sprzęgłem jest błędem. Dobrze rozumiem?