Jak to jakie?! Okresowe! A Ty o badaniu technicznym piszesz. To nie to samo!tomciopaluch188 napisał(a):jakie przeglądy?
przez maryann » środa 27 kwietnia 2011, 15:57
Jak to jakie?! Okresowe! A Ty o badaniu technicznym piszesz. To nie to samo!tomciopaluch188 napisał(a):jakie przeglądy?
przez tomciopaluch188 » czwartek 21 czerwca 2012, 17:31
przez alice_b » czwartek 21 czerwca 2012, 18:44
przez tomciopaluch188 » czwartek 21 czerwca 2012, 19:14
przez Mas74 » czwartek 21 czerwca 2012, 23:20
przez lith » piątek 22 czerwca 2012, 01:10
przez Mas74 » piątek 22 czerwca 2012, 07:59
przez lith » piątek 22 czerwca 2012, 10:11
przez Mas74 » piątek 22 czerwca 2012, 10:26
przez lith » piątek 22 czerwca 2012, 10:51
przez tomciopaluch188 » piątek 22 czerwca 2012, 13:40
Olej?
Powinieneś wymienić. Raz do roku ALBO 15k km. Jeśli nie stać Ciebie an Castrol-a to możesz innym o tych samych parametrach a tańszym. Są określone klasy i to nie ma jakiegoś specjalnego znaczenia. Norma to norma. Reszta... bywa marketingiem. Ja wymieniam zgodnie z założonym harmonogramem i silnik nie robi mi problemów, nie ma stuków w zaworach (a bywają przy tym - doświadczenia z innymi autami na których oszczędzano)
Płyn hamulcowy.
Chesz dolać, korka nie możesz odkręcić... Dawno tam nikt nie zaglądał... Płyn hamulcowy może nie trzymać parametrów. (Temp wrzenia etc.) Hamujesz teraz ,a le przy dużym gwałtownym albo długotrwałym hamowaniu (serpentynki w górach) - oj może być niepewnie do utraty hamowania włącznie. Boisz się że urwiesz? Do specjalisty, jak on urwie to jego problem (jeśli się za to zabierze).
Wentylator nie kręci?
Jeśli wskaźnik temperatury jest ok i nie ma jakichś anomalii to jest to dobry objaw świadczący o układzie chłodzenia samochodu. jeśli nie wierzysz to na stację diagnostyczną.
przez Mas74 » piątek 22 czerwca 2012, 13:53
przez Cyberix » piątek 22 czerwca 2012, 19:53
przez Mas74 » piątek 22 czerwca 2012, 20:50
przez Cyberix » piątek 22 czerwca 2012, 21:24