przez maryann » wtorek 27 sierpnia 2013, 14:29
przez ks-rider » wtorek 27 sierpnia 2013, 22:33
ks-rider napisał(a):maryann napisał(a):Czy lepiej z małym gazem rozpędzić turbinę i dopiero potem pogonić?
Tak, najlepiej z malym gazem. Tyle, ze gdy wciskasz gaz glebiej to i spalanie wzrasta.
przez lith » środa 28 sierpnia 2013, 01:08
przez Uciekaj1 » środa 28 sierpnia 2013, 10:49
lith napisał(a):Ale mnie nie interesuje chwilowe spalanie, tylko spalanie w dłuższej perspektywie. Co za różnica ile spalam w danym momencie, ważne ile łącznie spalę, żeby dojechać do celu.
WojtekS napisał(a):Ja w normalnej jeździe starałbym się utrzymywać silnik na obrotach na tyle niskich, aby turbina w ogóle nie zaczynała działać.
przez ks-rider » środa 28 sierpnia 2013, 10:52
lith napisał(a):Ale mnie nie interesuje chwilowe spalanie, tylko spalanie w dłuższej perspektywie. Co za różnica ile spalam w danym momencie, ważne ile łącznie spalę, żeby dojechać do celu.
przez lith » środa 28 sierpnia 2013, 11:34
przez Uciekaj1 » środa 28 sierpnia 2013, 17:23
lith napisał(a):Teraz czy więcej spalę rozpędzając się na odcinku 100m i jadąc 900m ze stałą prędkością, czy rozpędzając sie na odcinku 300m i jadąc 700m ze stalą prędkością.