Michalk22 napisał(a):Cześć, mam do was pytanie.
A mianowicie jaki macie sposób na rękaw na placu manewrowym?
W którym momencie robicie obrót kierownicy?
(będę zdawał toyotą yaris lub hyundaiem i20)
PS. Proszę nie piszcie mi że lepiej na wyczucie, bo egzamin już jutro a ja nie mam czasu na douczenie.
Pozdrawiam

Łuk do przodu. Jak pierwszy słupek po lewej był na wysokości lewego lusterka, jeden pełen, ale
spokojny, obrót w prawo. Potem trzeba wypatrywać centralnego słupka na końcu łuku, tak by był pośrodku szyby (= auto jest na środku pasa ruchu), czyli prostujesz koła i dojeżdżasz tak do końca.
Łuk do tyłu. Pierwszy słupek na wysokości prawego lusterka, to jeden
szybki obrót kierownicą w prawo. Jak koła tylne są już równolegle do prawej linii pasa ruchu (co widzisz w bocznym lusterku), pół obrotu w lewo. Dalej to już obserwujesz, jak auto idzie. Ja patrzyłam, gdzie jest słupek końcowy - żeby był na środku mojej tylnej szyby, wtedy byłam idealnie na środku pasa ruchu.
Daj znać, jak poszło
Metoda ma przeciwników, ale mój instruktor powiedział, że na placu nie można kombinować.