podoba mi się ten pas ruchu :D
nawet bardzo.
ale jak tak widzę te śniegi i lody to mi się kurna we łbie nie mieście,że zdecydowali się wszystko zmienić i odmienić właśnie w zimie!!
gdzie tu myślenie ??
przez Stanisław » piątek 13 stycznia 2006, 00:53
przez Mesee » piątek 13 stycznia 2006, 00:57
przez ad87 » piątek 13 stycznia 2006, 01:17
Myslovitz napisał(a):A o tym to już troszkę było. Proszę bardzo oto link, w którym ten temat był poruszany:
http://www.prawojazdy.com.pl/forum/view ... ight=corsa
przez bodek541 » piątek 13 stycznia 2006, 08:26
przez Myslovitz » piątek 13 stycznia 2006, 19:33
przez dagmusia » piątek 13 stycznia 2006, 23:02
Myslovitz napisał(a):sprawdzeniu stanu ogumienia[/b] :?
Czy to znaczy, że powinnam te gumy obejrzeć, dotknąć czy co :shock: :?
przez pacia » piątek 13 stycznia 2006, 23:48
przez laciak » sobota 14 stycznia 2006, 11:28
przez Mesee » sobota 14 stycznia 2006, 12:12
laciak napisał(a):Mesee zarówno na końcowej lini jak i na początkowej pachołki stoją trzy. Tak jest w ustawie nawet rozrysowane więc innej interpretacji myślę , że być nie może.
Moim zdaniem pomocny jest ten środkowy pachołek, nawet tak twierdż kursanci.
przez xoyo » sobota 14 stycznia 2006, 12:24
przez laciak » sobota 14 stycznia 2006, 12:25
przez Vella » sobota 14 stycznia 2006, 15:01
przez Mesee » sobota 14 stycznia 2006, 15:06
przez Vella » sobota 14 stycznia 2006, 15:11
Mesee napisał(a):ja tego pachołka boje się jeszcze z jednego względu ..wcześniej wjeżdzając na łuk- zatrzymywalam się, ustawiałam w pozycji początkowej i jechałam sobie elegencko do przodu :wink: a teraz nie będzie przeciez mozna wjechac od razu, bo bedzie tam stal pacholek.wiec najpierw do przodu wjazd na luk-od prawej strony np., cofniecie do tylu-czyli juz jest mozliwosc przewrocenia pacholka..pozniej zatrzymanie i dopiero jazda do przodu :roll:
przez Cyc » sobota 14 stycznia 2006, 15:12
Vella napisał(a):Akurat środkowegopachołka bardziej się boję niż się z niego cieszę.
Dlaczego?
Ano dlatego, że jeśli zaparkowałabym troszkę za daleko (stając na linii, albo tylko przekraczając ją obrysem auta) to mam jeszcze prawo do drugiego podejscia do tego manewru.
Natomiast jeśli, stając dokładnie w tym samym miejscu co wyżej, stuknę troszeczkę ten pachołek to juz mam "niebezpieczny błąd", egzamin przerwany, i nawet nie mam szansy wyjechac na miasto.
.